Ajánlaná a szuperallas.hu-t másoknak is?
BP Európai Üzleti Szolgáltató Központ (BP EBSC) 1095 Budapest, Soroksári út 30-34/E Telefon: +36 1 866 6300 E-mail: budapestbscadmin@bp.com www.bp.com |
|
Jegyzett tőke: 7 315 500 000 Ft Alkalmazottak száma: 830 fő Árbevétel: 5 395 520 000 Ft (2010) 8 654 040 000 Ft (2011) |
BP a világ egyik legnagyobb energiavállalata: nap mint nap ügyfelek millióit szolgáljuk ki hat kontinens több mint 100 országában. Főbb tevékenységeink közé tartozik a feltárás, előállítás, olajfinomítás és értékesítés; valamint egyre szélesebb körben foglalkozunk alternatív energiával is. Ezeken a tevékenységeken keresztül a BP üzemanyaggal látja el a szállításban résztvevőket, fűtéshez és világításhoz szükséges energiát szolgáltat, a textilgyártáshoz és csomagolóanyagokhoz petrolkémiai alapanyagokat biztosít, illetve részt vesz a kiskereskedelemben is. Olyan vezető márkák tartoznak még vállalatunkhoz, mint a Castrol, az Aral, vagy az Arco. A BP Európai Üzleti Szolgálató Központja (BP European Business Service Centre) 2009-ben nyílt meg Budapesten, hogy pénzügyi, ügyfélszolgálati és operatív beszerzéssel kapcsolatos szolgáltatásokat nyújtson a vállalat európai Finomító és Értékesítési (Refining & Marketing) üzletág számára, illetve hogy összefogja és egységesítse az üzletág ezen, Európa-szerte nyújtott szolgáltatásait. A Haller Gardens Irodaházban található központunkban több, mint 730-an dolgoznak és a következő 2 évben még közel 300 fő felvételét tervezzük az említett három területen. Ekkora létszám növekedés szokatlan a jelenlegi gazdasági körülményeket tekintve. A BP 2010-ben a FIFA Világbajnokság szponzora volt, idén pedig 2012. évi, londoni Olimpiai és Paralimipiai Játékok hivatalos főtámogatója. |
A BP Európai Üzleti Szolgálató Központjához pénzügyi, ügyfélszolgálati és operatív beszerzési területekre keresünk többnyire diplomás, több nyelvet beszélő kollégákat. Pénzügyi pozícióknál a szakmai területtől függően olyan munkatársakat keresünk, akik pénzügyi, könyvelői jártassággal és képzettséggel, vagy projekt-vezetői tapasztalattal rendelkeznek. Angol, német, osztrák, spanyol, portugál, cseh és szlovák ügyfélszolgálatainkra olyan kollégákat várunk, akik kulcsfontosságúnak tartják a megbízhatóságot, illetve osztoznak elhivatottságunkban az ügyféllel és az ügyfélszolgálati partnerekkel történő hosszú távú partnerkapcsolatok kiépítése iránti. Az EBSC üzleti nyelve az angol, de a kiválasztásnál előnyt jelent még egy, európai nyelv ismerete. A szolgáltató központ alábbi, 2012-ben induló programjai szintén kiemelik az EBSC-t a többi vállalat közül:
|
A BP EBSC-nél különös figyelmet fordítunk a munkahelyi, szakmai fejlődésre és karrierépítésre. A tréningek, belső tanfolyamok és az olyan, nemzetközileg akkreditált és képesítést nyújtó képzések, mint például a Financial Academy, a Learning&Development csapat szervezésében és kivitelezésében valósulnak meg és a nemzetközi szintű karriertervezést szolgálják. Nagy hangsúlyt fektetünk a vezetői képzésekre és a menedzsertréningekre is, illetve a szakmai fejlődési lehetőségek mind szélesebb körű kiterjesztésére, így a BP EBSC-n belül az átlagosnál jóval nagyobb mértékű egyes területeken a beosztások közti átjárthatóság. Cégünkről és bővebb információ található honlapunkon: |
A BP EBSC-nél olyan belső értékeket és irányelveket fogalmaztunk meg a munkavállaló és a munkáltató részére egyaránt, melyek alapján egy erős, teljesítményközpontú munkahelyet építünk, ahol fontosnak tartjuk, hogy világos célokat tűzzünk ki és ezek elérését, valamint a kiváló teljesítményt rendszeresen és kiemelkedően jutalmazzuk. Az Európai Üzleti Szolgálató Központ a BP jövőjének stratégiai fontosságú részét képezi és a bővítések során egyre jelentősebb szerepet kap, így a vállalatnál erős és tartós munkakapcsolatok kiépítésére törekszünk mind a kollégákkal, mind az ügyfelekkel, illetve elkerülhetetlennek tartjuk a nemzetközi mértékű együttműködést és bizalomépítést. A munkatársak jelentős részénél a betanulás külföldön, 2-3 hónapig, a helyi kollégák segítségével történik, bár ennél rövidebb külföldi tartózkodás is rendszeresen előfordul. Általánosságban elmondható, hogy energiaforrásokkal dolgozunk, energikusan, érdekes és változatos feladatokkal, egy fiatalos, multinacionális és dinamikus hangulatú munkahelyen, ami a legtöbbet hozza ki munkatársainkból. Kiemelendő, hogy a központ külön program és csapat keretein belül (Team Solaris) támogatja és segíti kollégáink elkötelezettségét a társadalmi és szociális ügyek iránt. Az EBSC egyedülálló egészségügyi és anyabarát vállalati politikája, valamint a kollégák számára a különféle szolgáltatásokból nyújtott kedvezmények is mind azt a célt szolgálják, hogy a munkatársunkat állítsuk a középpontba. |
|